روزگار غریب تنهایی

روزگار غریب تنهایی

منو صدا نکن

گفتم نرو من هنوزم بعد این همه سال دوستت دارم با دستانش دستانم را فشرد

گفت خوب من هم دوسش دارم

پست بعدی " بی کسی  "

  • mahdi si

نظرات  (۷)

  • خانم کارمند
  • ای داد بیداد ... :(
    پاسخ:
    ممنون که تشریف آوردید بازم بیایین خوشحال میشم ؟ 
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام ...

    عجـــب ازین زمـونه !

    :(

    این عکس متحرکا خیلی خوشگـله :) از کجا میاریشـون ؟
    عجب...
    چقده غم انگیز 

    هق هق 
    لایک.
    اخ خیلی ناراحت شدم یعنی دیگه اونو نداری؟؟؟

    اما تیر ماهی ها خیلی خوش قلبن.
    موفق باشی.
    چه زیبا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی