روزگار غریب تنهایی

روزگار غریب تنهایی

بازیچه

(( گفتم دوستت دارم تو خندیدی ))

((یعنی انقدر دوست دارم ها شنیدی که دوست دارم من برات گزافه گویست ))

  • mahdi si

نظرات  (۵)

لاییییییییییییییییییییییک.
سلام و ممنونم از مطلب عالی و  بازدیدتون از سایت بنده...

آدرس وب سایت اصلی من :jasmines.ir
خوشحال میشم بهم سر بزنی.


موفق باشی 


در مــن

آدم بــرفــی ای ســت

کــه عــاشــق آفتــاب شــده!

و ایــن،

خــلاصــه همــه داستــان هــای عــاشقــانــه جــهان اســت . . .

  • کوچول چت دات کام
  • سلام
    عنوان کوچول چت رو به وبلاگ کوچول چت تغیر بدید و یا بجای وبلاگ چت روم رو لینک کنید
    ممنون
    سلام خوبی؟
    من عاشق قالب وبت شدم o_O
    چه خوشکله!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی